wtorek, 26 stycznia 2016

Ulubieńcy stycznia :)

Styczeń już za nami. Pierwsi ulubieńcy miesiąca  w tym roku. SZOK. Przyznam, że w tym miesiącu jakoś mało tutaj działałam, ale to ze względu na szkołę. Teraz już wszystko pozamykane, więc z pewnością będzie o wiele więcej recenzji. Zaczynamy :D


ULUBIONA KSIĄŻKA : W tym miesiącu postawiłam na serię, która posiada 5 tomów. Pierwszy z nich zrecenzowałam. Mowa o książce "Obsydian" Jennifer L Armentrout. Cała seria nosi nazwę "Lux" co potocznie znaczy odznaczający się najwyższą jakością, najlepszymi właściwościami oraz w fizyce światło. Ma to związek z tym, że główny bohater jak wspomniałam przy Obsydianie jest kosmitą tzw,; Luksjaninem. Luksjanie są zbudowani z cząsteczek światła. Pochodzą z planety Lux, która wieki temu została zniszczona. Deamon za wszelką cenę chcę chronić swoją rodzinę. Niestety sam zakochuje się w dziewczynie o imieniu Kat i sprowadza na nią i na siebie niebezpieczeństwo. 
Wątek miłosny jest na prawdę niesamowity,gorący, pełen sarkazmu, momentami erotyczny. 
Akcja toczy się bardzo szybko i nawet nie zauważyłam, kiedy skończyłam ostatni tom :(
Lux może wyglądem nie zachęca ale przecież, nie ocenia się książki po okładce :D 
Polecam! 
(Shadows nie czytałam bo jest to tylko takie wprowadzenie, dlatego napisałam, że jest 5 części) 


ULUBIONY FILM : Do tych 2 filmów przekonała mnie moja przyjaciółka, która stała mi nad głową i powtarzała jaki to Hache jest cudowny. Aleksandra Sołtysik mowa,oczywiście o tobie. Trzy metry nad niebem oraz kontynuacja Tylko Ciebie chcę. 
Te dwa filmy to typowe filmy młodzieżowe, wyciskacze łez, romansidła itd. Pomimo tego faktu uważam, że są na prawdę dobre. I nie chodzi tu tylko to, iż Mario Casas to przystojniak ;) 
Na pierwszym filmie płakałam ze szczęście i ze wzruszenia. Na drugim zdecydowanie mniej się rozkleiłam ale też jest na poziomie. Nie będę zdradzała fabuły bo byłoby to bez sensu. Obejrzyjcie i dajcie mi znać jakie macie odczucia. :D 





ULUBIONA PIOSENKA : Obejrzałam ostatnio film "Lol" i niesamowicie spodobała mi się piosenka Heart On Fire. Ola zaczyna się uczyć grać jej na gitarze, więc jak już się nauczy to zrobię wszystko, żeby wstawić wam tu filmik jak jej idzie.
 https://www.youtube.com/watch?v=pH_ZaymtAF8
Dalej nie mogę uwierzyć, że to już kolejni ulubieńcy! :o 

Pozdrawiam bardzo ciepło. JuLia.

Ps : Do stworzenia czegoś nowego potrzebuje waszej pomocy. Piszcie do mnie na maile jwieczooorek, że jesteście chętni do pomocy to na pewno odpisze. Jeśli z jakiś powodów ktoś nie posiada maile to proszę napisać na facebooku. https://www.facebook.com/julia.wieczorek.3954 Z góry dziękuje za każdą wiadomość :) 

1 komentarz: