piątek, 1 lipca 2016

Ulubieńcy Czerwca :)

Nareszcie śmiało można zakończyć ten miesiąc. Był to chyba jeden z najbardziej szalonych miesięcy roku. Bieganie za ocenami,a potem nagle totalny czill. Wszystko załatwione, nauczyciele odpuścili. Mówiąc wprost WAKACJE. Wszyscy długo na nie czekaliśmy. Więc, zobaczmy jakie były moje ulubione rzeczy w tym dziwnym miesiącu :D


ULUBIONA KSIĄŻKA : Ten miesiąc zdecydowanie trwał zbyt długo. Dlatego można stwierdzić, iż był to miesiąc dłużącego się czasu. To była malutka podpowiedź :) Wiecie już co wybrałam? No jasne : "Trylogia Czasu" Niesamowity zbiór książek, które pokazują nam jak wyglądają podróże w czasie no i zagmatwane życie Gwendolyn Shepherd. Gwen musi zmagać się nie tylko z tym, że codziennie karzą jej na kilka godzin wylądować w innej epoce. Co to to nie. Gideon również jest przeszkodą dla jej spokojnego żywota. Jednak coś, a raczej ktoś ich do siebie zbliża. Prawdziwa miłość, ujawnia się dopiero w chwili wielkiego niebezpieczeństwa. Gwendolyn i Gideon chronią siebie nawzajem. Tylko komu tak na prawdę potrzebna jest ochrona?
Czy Gwen wreszcie rozwiąże zagadkę dotyczącą jej losu? Czy miłość ma szansę przetrwania?
Dowiecie się czytając to niesamowicie wykreowaną powieść :)

Polecam Serdecznie :D 


ULUBIONY FILM : Tutaj nie mogłabym postąpić inaczej. Ulubionym filmem musi zostać film wspomniany w osobnym poście. The Duff - #taGrubaiBrzydka 
Ten film bardzo ale to bardzo mnie poruszył. Bianca Piper żyje w cieniu swoich piękny przyjaciółek Casey i Jess. Nigdy nie zwracała na to uwagi. Do momentu gdy Wesley Rush uświadamia jej, że jest tą brzydką i grubą w ich przyjaźni. Coś w Biance pęka i chcę się z pomocą Rusha zmienić, Niestety nie wszystko idzie zgodnie z jej planem. Podłe dziewczyny ze szkoły wrzucają do internetu filmik, mający na celu upokorzenie Bianci. Udaje im się to, jednak dziewczyna nie załamuje się. Walczy o swoje życie. I zdecydowanie jej się to udaje. Film bardzo realistycznie ukazuje, problemy młodzieży. Porusza poważne tematy i jest świetnie nagrany. 

Godne Polecenia :D 



ULUBIONA PIOSENKA : Nie sądziłam, że kiedykolwiek będę miała problem, aby dodać swoją ulubioną piosenkę. Tak się jednak stało, gdyż w  ostatnim miesiącu dodałam tutaj The Shadow Side - Andiego Blacka. Tak się stało, że cały czas słucham tego krążka. Ale dobra poznałam też nowe zespoły, więc coś wybiorę : 

1. Pierce the Veil - Hell Above - https://www.youtube.com/watch?v=wq0mbynj4_k
2. Pierce the Veil ft Kellin Quinn - King For a Day - https://www.youtube.com/watch?v=icXUkIfZxyg
3. Bring me the horizon - Avalanche - https://www.youtube.com/watch?v=UNaYpBpRJOY

Także to by było dzisiaj na tyle. Dziękuje za kolejny miesiąc.
Pozdrawiam, JuLia :) 

8 komentarzy:

  1. To dzięki mnie poznałaś Pierce the Veil B)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię Trylogię Czasu chociaż muszę przyznać, że główna bohaterka nie raz doprowadzała mnie do szału. Z historii o podróżach w czasie podobno "Magiczna Gondola" też jest całkiem niezła, sprawdź!
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też czasami mam dość wahań nastroju Gwen. Z pewnością sprawdzę 😊

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Muszę w końcu wziąć się za ,,Trylogię czasu'', ale słyszałam, że jest trudno dostępna :c
    Dzięki Tobie polubiłam Andy'ego Blacka <3 <3
    A co do filmu - chętnie go obejrzę :D
    Pozdrawiam,
    Alicja w Krainie Książek

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że zaczęłaś go słuchać 😙😙😙😙

    OdpowiedzUsuń