wtorek, 24 maja 2016

Informacje :)

Cześć kochani. Dosyć dawno nic się tutaj ciekawego nie pojawiało. Dlaczego? Jedną sprawą jest kończący się rok szkolny, załatwianie ocen etc. Jednak głównym powodem jest mój zepsuty komputer. Staram się załatwić jakiegoś informatyka, ale dla tego rzęcha chyba nie ma już ratunku. Bądź co bądź recenzja "Czerwień Rubinu" pojawi się na dniach. Przejdźmy teraz do tych istotnych spraw.


  1. Założyłam tzw. snapchata książkowego. W jakim celu? Czasem zaraz po przeczytaniu mam silną potrzebę podzielenia się swoimi odczuciami. Nie jest problemem sięgnąć po telefon i to nagrać. Poza tym nie oszukujmy się, snapchat jest bardzo popularną aplikacją i dociera do sporej grupy odbiorców. Także wszystkich zainteresowanych moją paplaniną zapraszam : 




   2. Zaczęłam tworzyć pewien "projekt". Zabiera on mi trochę czasu, ale mam nadzieję, że efekt końcowy zadowoli i wasi mnie. Czekam jeszcze na niezbędne pomoce i materiały, abym mogła już ruszyć z pełną siłą. Czekajcie na informacje i trzymajcie mocno kciuki :* 


  3. Razem z Patrycją z bloga Biblioteczka Pati ostatnio pojawiłyśmy się w biblioforum. Interesujące miejsce dla wszystkich miłośników książek. Już niebawem ( czekam na swoją wenę do pisania) na moim blogu pojawi się nasz wspólny post, dotyczący naszych odczuć na temat tego miejsca. Oczkujcie :D 

No cóż, to chyba wszystkie informacje, które wydawały mi się ważne. Modlę się o to, aby niebawem wszystko wróciło do normy i posty pojawiały się regularnie. Za was również trzymam kciuki, abyście jak najlepiej zakończyli ten rok szkolny. 

Pozdrawiam i całuje, JuLia :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz