środa, 4 maja 2016

Ulubieńcy kwietnia :)

Wow. Już kolejny miesiąc za nami, czas bardzo szybko leci. Ale nie ma tego złego, co by na dobra nie wyszło, bo to oznacza że już za dwa miesiące wakacje. Macie już jakieś plany? Ja zamierzam przeczytać tyle książek ile to możliwe, odespać całe 10 miesięcy szkoły i dobrze się bawić :)
A teraz przechodzimy już do konkretów :D 

ULUBIONA KSIĄŻKA : Długo wahałam się czy wybrać tą książkę. Nie wiem czy pamiętacie, kiedyś dodałam recenzję książki "Obsydian". Wywołała ona u  mnie wielkie zaskoczenia i pokochałam całą serię Lux. Powieść która teraz się tu pojawi to pokazanie życia z perspektywy arumianina (przypominam, iż Daemon był luksjaninem). Jennifer Armentrout chciała stworzyć książkę bardziej dla dorosłych. Hunter jest zły, bez serca, jego głównym zajęciem jest zabijanie ludzi dla Departamentu Obrony. Pewnego dnia ma za zadanie chronić nie jaką Serenę Cross. Tylko czy bezlitosny zabójca jest w stanie wykonać takie polecenie? Ta książka jest pełna scen erotycznych, namiętności, ale także walki z trudnościami, miłości i poświęceń. Myślałam, że nie pokocham nigdy nikogo tak jak Deamona Blacka, myliłam się, Hunter tak samo zawładnął moim sercem. Dziękuje Jennifer za to, że mogłam poznać takich świetnych mężczyzn. Dzięki tobie każdy kolejny wydaje się być nie taki jak powinien ;))) Polecam. 




ULUBIONY FILM : Tak trudno jest wybrać ulubiony film, gdy żadnego się nie ogląda. Ale postanowiłam, że w związku z nie dawnymi egzaminami gimnazjalisty dawka historii nie zaszkodzi. Co mam na myśli? Film, który pokazuje realia życia podczas zaborów. Film, który ukazuje młodych ludzi, którzy byli w stanie poświęcić życie za wolność swojego miasta. Film, który pokazał, że miłość jest w stanie przetrwać nawet podczas wojny. Miasto44. Czyli film, który oglądałam dokładnie 11 razy i na którym za każdym razem płaczę i krzyczę. Jest tak dobrze zagrany, nagrany, każdy szczegół jest perfekcyjny, że nawet nie przeszkadzają mi te nieliczne tandetne sceny. 
Wszystkim miłośnikom tematyki wojennej oraz romansów muszę polecić ten film. Więc polecam :)





ULUBIONA PIOSENKA : Po raz kolejny nie jestem w stanie wybrać jednej piosenki. Zaczęłam słuchać trochę innego rodzaju muzyki niż zazwyczaj. Dlatego dzisiaj będzie troszkę inaczej.  Pięć moich ulubiony piosenek : 

  1. https://www.youtube.com/watch?v=f-cxPIOAfSk   Black veil Brides "Goodbay Agony" 
  2. https://www.youtube.com/watch?v=RZxhWqxwsBQ Black veil Brides "Heart Of Fire"
  3. https://www.youtube.com/watch?v=f0EQlIzPowM   Black veil Brides "In The End" 
  4. https://www.youtube.com/watch?v=VuGzJVKtW6g  Black veil Brides "Fallen Angel" 
  5. https://www.youtube.com/watch?v=gFDCHdKbKBY  Black veil Brides "Knives and Pens" 
Na dzisiaj to tyle kochani :) 
Do zobaczenia, JuLia :D  

10 komentarzy:

  1. Coraz lepiej Ci idzie <3
    Muszę nadrobić film ,,Miasto 44".
    Haha, same piosenki od Black veil Brides. Nie wiem czemu, ale wolę jak Andy śpiewa sam, niż w zespole :3
    Buuuziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Musisz,musisz. Tak pokochałam ten zespół no i koniec 😉 Jeszcze Cię przekonam do BvB zobaczysz 😘

      Usuń
  2. Obsesja genialna! Na Mieście 44 byłam w kinie kiedyś- świetny film *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, ani nie czytałam książki ani nie oglądałam filmu, chyba muszę nadrobić! :D
    Zapraszam też do siebie, dopiero zaczynam ;)
    http://madziacz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz 😊 Wpadnę oczywiście 😙

      Usuń
  4. Ja również byłam bardzo poruszona Miastem 44, oglądałam raz, ale do dziś pamiętam te emocje (zwłaszcza na końcówce - płakałam dobre 15 minut po wygaśnięciu napisów końcowych). Tak tylko dodam - chyba wkradł się chochlik w opisie, chodziło chyba o okupację :)
    A Obsesją mnie totalnie zainteresowałaś, można to czytać po przeczytaniu tylko 1. tomu? Sam Obsydian średnio mnie zachwycił, ale nie ma opcji, żebym nie dokończyła napoczętej serii - zwłaszcza tak lekkiej i wciągającej :D
    Pozdrawiam :*
    www.bookish-galaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obsesja jest dodatkową książką i nie wnosi nic do całej serii "Lux" więc bez problemu już możesz zacząć czytać 😁

      Usuń
  5. Nie czytałam serii Lux, ale muszę się za nią zabrać, choć mam pewne obawy, że wątek miłosny doprowadzi mnie do białej gorączki. Nie jestem zwolenniczką romansów, choć mi one nie przeszkadzają :)
    Zapraszam do mnie - pattbooks.blogspot.com - na recenzję "Imperium ognia"!

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam na "Mieście 44" w kinie razem z moją klasą. Ten film był dla mnie naprawdę wstrząsający.
    Jeżeli chodzi o piosenkę, to już od kilku miesięcy cały czas zachwycam się "Falling Down" zespołu Oasis :D Polecam!
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń