sobota, 16 lipca 2016

"After - Już nie wiem, kim bez ciebie jestem"


                                                                   Autor : Anna Todd  
Miejsce Wydania : Stany Zjednoczone 
Tematyka : Romans, młodzieżowe
Oryginalny Tytuł : "After We Collided" 
Rok Wydania : 2014
Ilość Stron : 755

Życie Tessy można podzielić na to, co zdarzyło się Przed poznaniem Hardina, i na to, co zdarzyło się Później.  "Już nie wiem, kim bez Ciebie jestem" to drugi tom popularnej serii After. 
Znowu spotykamy się z problemami miłosnymi (i nie tylko) Tessy Young oraz Hardina Scotta. 
Życie tej młodej dziewczyny zmieniło się o 180 stopni, odkąd przyjechała do collegu. 
Miała spokojnie zakończyć edukację, znaleźć pracę i wkroczyć w dorosłe życie. Niestety na jej drodze stanął bardzo niegrzeczny, arogancki, zbuntowany chłopak. Jego wygląd był ucieleśnieniem jego charakteru - tatuaże, kolczyki i ten zawadiacki uśmieszek. Nikt nie przypuszczałbym, że tych dwoje może coś połączyć. Rzeczywistość okazała się inna. Zakochali się w sobie. Jednak jeden głupi, błąd zrujnował wszystko to co budowali. Teraz Hardin chciał naprawić swoje błędy. Żałował dokonanych czynów. Wbrew pozorem nie jest on taki jak, każdy go widzi. W środku jest bardzo zagubiony, nie pewny siebie. Scott przeszedł taką małą transformację. Nie liczyły się już dla niego imprezy i przelotny seks. W jego głowie ciągle siedziała ta niewinna dziewczyna o szaroniebieskich oczach. Chcę się zmienić i chcę dać sobie szansę na prawdziwą miłość. 
Tessa pomimo tego, że jest do szaleństwa zakochana, nie może zapomnieć upokorzenia ze strony Hardina. Bardzo cierpi i nie potrafi na nowo uporządkować swojego życia. Jak się okazuje, wszystkie jej drogi prowadzą do tego buntownika. Dziewczyna nie jest bez serca i widzi, że ten stara się dla niej być lepszym człowiekiem. Wie, że bez niego jej życie nie ma sensu. 
Tych dwoje, skrajnie różnych od siebie ludzi, czeka wiele prób. Prawdziwe życie nie jest tak proste jak film. Trzeba radzić sobie z problemami codziennego życia. Czy są gotowi na tę walkę we dwoje? 
Czy ich uczucie ma szansę przetrwać? Wszystko się jeszcze okażę. 


Osobiście uważam, że ta książka jest zdecydowanie genialna. Uważałam, że pierwsza część była zbyt banalna. Cóż ta przekroczyła moje wyobrażania. Kiedy zaczynałam jej czytanie, byłam troszkę poirytowana tym, że ciągle działo się to samo. Mianowicie kłótnie i na nowo zejścia. Jednak teraz uświadomiłam sobie, że tak wygląda prawdziwe życie, Miłość nie jest prostym uczuciem i wymaga wielu wyrzeczeń. W miłości jak na wojnie, zawsze są ofiary. 
Dlatego ze zniecierpliwieniem czekam na "Ocal mnie" w moich rękach. Mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie. Muszę was jeszcze ostrzec, Anna Todd bardzo boleśnie łamie serca. 
Polecam :)
Pozdrawiam, JuLia :) 









2 komentarze:

  1. After! Tyle pozytywnych recenzji się naczytałam... i jeszcze nie przeczytałam, nad czym strasznie ubolewam. Nie wiem czemu, ale ta seria kojarzyła mi się tylko i wyłącznie z typową, schematyczną młodzieżówką, którą się czyta, a potem rzuca w kąt i zapomina całą treść - mimo, że tak naprawdę nigdy nie czytałam opisu! (co już w ogóle stawia mnie w nie ciekawej pozycji... proszę nie bijcie) Ostatnio napotykam się na same ochy i achy i wszyscy wyprowadzają mnie z błędu... naprawdę będę musiała wziąć się w garść i zabrać za tę serię :D

    Pozdrawiam!
    chocabooks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trochę tak jest, że to typowy schemat. Jednak na pewno nie rzucisz jej w kąt!

      Usuń