sobota, 14 listopada 2015

Powitanie :)

Witam.
Postanowiłam założyć bloga by móc dzielić się z wami swoimi przeżyciami związanymi 
z książkami, filmami, serialami, muzyką.  Dużo czytam. Jestem już chyba książkoholiczką. 
W pewnym stopniu w książkach odnalazłam siebie :) 
Zaczęłam od tyłu powinnam chyba najpierw napisać coś o sobie a więc : 
*Nazywam się Julia :) 
*Mam 14 lat. 
*Pasjonuje się teatrem i sztuką.
Myślę że na początek tyle wystarczy :D Czekajcie na pierwszy wpis o książce. 
Do zobaczenia (mam nadzieję)

Zapraszam też na mojego drugiego bloga :

3 komentarze:

  1. Witaj w blogosferze :D Życzę przyjemnej, owocnej pracy i cudownych znajomości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że szybko odnajdziesz się w blogowym świecie ;) Czekam na pierwszą recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w blogosferze! ;) Trzymam za Ciebie kciuki i mam nadzieję, że prowadzenie bloga będzie dla Ciebie samą przyjemnością :)

    Pozdrawiam,
    Księgarz Cmentarny

    OdpowiedzUsuń