niedziela, 15 listopada 2015

Ulubieńcy Października.

ULUBIEŃCY PAŹDZIERNIKA. 
Postanowiłam że zrobię taką serię jak " Ulubieńcy Miesiąca ". Miesiąc październik już za nami więc pora na jego podsumowanie :D 

Ulubiona książka : 
Nie da się z tej sagi wybrać ulubionej części. Po prostu nie jest to wykonalne.
Chodzi oczywiście o " Dary Anioła".  Książki te wciągnęły mnie i nie chcą wypuścić!!!!
 6  części.  Walka dobra ze złem (dosłownie). Burzliwy wątek miłosny.  Dodatkowo książki 
napisane są prostym językiem.  Nie polecam czytania ich wieczorem - nieprzespana noc 
gwarantowana.  Nie znam osoby która po przeczytaniu nie byłaby w nich zakochana.






Ulubiony film : 
Zostaniemy dzisiaj już w klimacie Darów :) W związku z tym że książke pokochałam to
oczywiście obejrzałam też film. W ekranizacji jak zwykle pomineli wiele kwesti ale oceniam
go 9/10. Bardzo spodobali mi się aktorzy wcielający się w główne role.
Clary zagrała Lily Colins , a Jeaca Jeamin Campbell Bower. Nie ukrywam iż Jeamin
totalnie mnie w sobie rozkochał. Jak najbardziej polecam ten film chodźby po to 
by popatrzeć na aktora ;)



Ulubiona piosenka : 
Co do piosenki to nie będę wiele pisać. Wystarczy się wsłuchać i pokochać.

Dziękuję bardzo mam nadzieję że spodoba wam się mój wybór.
Do zobaczenia. 

6 komentarzy:

  1. Dary i Dary :D kiedy skończę aktualną książkę, którą czytam to mam nadzieję, że w końcu sięgnę po nie ^^
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki czytałam, cała seria jest świetna! <3 *_*
    Diabelskie Maszyny także :D
    Pozdrawiam ~Bacha
    dostatniejstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że w październiku królowały "Dary Anioła". Ja też byłam w nich zakochana, gdy po raz pierwszy przeczytałam tę serię. Co prawda po tyłu latach mój entuzjazm już osłabł, ale wciąż mam sentyment,

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja kocham serie Dary Anioła :D. Jest to najlepsza seria książek jakie do tej pory udało mi się przeczytać! Ale co do filmu to nie oceniam go tak wysoko jak Ty. Według mnie za dużo pominęli wątków, a jedyny aktor dobrze dopasowany to Jace :). Film oceniam 6,5/10 ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja kocham serie Dary Anioła :D. Jest to najlepsza seria książek jakie do tej pory udało mi się przeczytać! Ale co do filmu to nie oceniam go tak wysoko jak Ty. Według mnie za dużo pominęli wątków, a jedyny aktor dobrze dopasowany to Jace :). Film oceniam 6,5/10 ;))

    OdpowiedzUsuń