środa, 9 marca 2016

Ulubieńcy lutego :)

Matko dopiero dzisiaj ogarnęłam, że jest już marzec. A ja nie wybrałam ulubieńców lutego! Mam nadzieję, że wybaczycie mi ten kary godny błąd.  Ten miesiąc był chyba jednym z najgorszych. Nie potrafiłam znaleźć żadnej dobrej książki. Filmów jakoś specjalnie też nie oglądałam. Powiem szczerze bardzo ciężki wybór.
Pomimo tego faktu i tak coś tam dla Was mam. Więc zacznijmy :D

ULUBIONA KSIĄŻKA :
  Wybrałam dla Was coś innego niż zazwyczaj. Pewnie nie którzy mnie zlinczują, bo jest to szkolna lektura. Macie już pomysły co to może być? Ja osobiście przerabiałam ją w pierwszej klasie gimnazjum. Już wtedy bardzo mi się spodobała. Jednak dopiero ostatnio, kiedy ją dostałam zakochałam się. Antoine de Saint - Exupery "Mały Książę" 
W zasadzie chyba nie powinnam więcej nic dodać. Jedna z najpiękniejszych książek. Pokazuje jakie naprawdę jest życie, ludzie i jak bardzo nie doceniamy tego co mamy. Pokazuje, że uczucie jakim jest miłość jest śmiercionośne. Jeden z chyba najczęściej używanych cytatów to " Wśród ludzi jest się także samotnym" Każdy, bez wyjątku, powinien przeczytać te dzieło. Niecałe 121 stron aczkolwiek ma większy przekaz niż nie jeden 800 stronicowy tom. Dla małych i dużych. Polecam :) 




ULUBIONY FILM : To jest chyba mój największy problem. Bo ja nie oglądam zbyt często filmów. Dlatego wybiorę produkcję, która jakoś nie dawno leciała bodajże na Polsacie. Nie powiem bardzo mi się podobała. A więc Mój chłopak się żeni. Julianne i Michael przysięgli sobie, że jeżeli do 28 roku życia żadne z nich nie znajdzie drugiej połówki to pobiorą się. Pewnego dnia mężczyzna oznajmia, że bierze ślub. Julienne ma być druhną honorową i dopiero wtedy uświadamia sobie, jak bardzo jest zakochana w swoim przyjacielu. Robi wszystko, by to ślubu nie doszło. Czy jej się to uda? Czy Michael dowie się o jej uczuciach? Przyznam, że matko ja się na tym popłakałam. Obejrzyjcie sobie na prawdę. Niby film nie jest najnowszy bo z 1997 ale przebija wiele produkcji. Polecam :D 



ULUBIONA PIOSENKA : Nie potrafię wybrać jednej, więc 
Michał Szpak - Color of Your Life. Tak piosenka, która będzie reprezentowała nas na tegorocznej Eurowizji. Może nie jest jakąś wielką fanką Michała ale uważam, że akurat ta piosenka jest dobra. 

https://www.youtube.com/watch?v=iyRu1lzRg3k

Moim drugim wyborem jest Little Mix ft Jeson Derulo - Secret Love Song. Bardzo klimatyczna, ładna piosenka. Trafiła w moje gusta. 

https://www.youtube.com/watch?v=qgy7vEje5-w

Ostatnim punktem jest Justin Bieber - Love Yourself. Nie jestem obiektywna bo mogę siebie nazwać fanką tego wokalisty. Mimo wszystko dla mnie świetna piosenka, wokal i w ogóle wszystko. 

https://www.youtube.com/watch?v=oyEuk8j8imI

No cóż kochani na dzisiaj to tyle :) 
Pozdrawiam ciepło. JuLia :D 



11 komentarzy:

  1. Ja również przerabiałam Małego Księcia dopiero w gimnazjum, ale wydaje mi się, że mogłam bardziej dostrzec sens tej książki, niż jeżeli miałabym ją czytać w podstawówce. Osobiście uwielbiam tą historię <3
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie "Mały książę" nie przypadł do gustu :/
    Za to film "Mój chłopak się żeni", owszem ^^
    Z piosenek, zgadzam się co do dwóch pierwszych, ale ja do tego rankingu dodałabym jakąś piosenkę One Direction ;)
    A jak musi być Justina to chyba Sorry, albo What do you mean ^^

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo wahałam się między Justinem a One Direction ale wypór padł na tego pierwszego :))) Buziaki :*

      Usuń
  3. Kocham "Małego Księcia". Jest to jedna z książek mojego dzieciństwa :3 Pamiętam jak grałam geografa w przedstawieniu na konkursie.
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "Mały Książę" to lektura dla wszystkich! Filmu nie oglądałam (chyba), bo miałam czas, że oglądałam wszystko z Julią Roberts :P pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili.

    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetni ulubieńcy :) Książkę tą po prostu uwielbiam, a w szczególności dział XXI :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również lubię film Mój chłopak się żeni i tak samo lubię książkę Mały książę. Serdecznie pozdrawiam
    Www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście Małego Księcia uwielbiam! Nie uważam, że jest tylko dla dzieci. Na pewno daje dużo do myslenia
    fashioneasiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiała przeczytać tą książkę jako lekturę, choć na początku byłam zrażona to po przeczytaniu kilku stron zakochałam się w książce.
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałyśmy "Mój chłopak się żeni" i czytałyśmy "Mały książę" :) Książkę uwielbiamy! :)
    PS Ciekawy blog. Zostajemy na dłużej :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    + obserwujemy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam ani filmu ani książki :/ :/
    Mały książę czeka na mnie w 3 klasie gimby <3 To juz poczekam te kilka miesiecy^^
    Rozwijaj się dalej w blogowaniu, życzę powodzenia i obserwuję
    zapiskizgredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń