niedziela, 6 grudnia 2015

Ulubieńcy listopada :)

Witam Was w dniu, kiedy obchodzimy święto Mikołaja :-)
 HOHOHO nareszcie możemy zakończyć listopad. To chyba jedyny miesiąc którego nie lubię, ze względu na pogodę i atmosferę. Ale w tym czasie też nie próżnowałam i mam dla was nowych ulubieńców :D
ULUBIONY FILM.  20 listopada cały świat wstrzymał oddech bo.... w kinach pojawiła się 2 część Kosogłosa. Ostatnia już część z Igrzysk Śmierci. Także się do kina wybrałam i nie sądziłam, że wyjdę tak rozemocjonowana. Przeczytałam całą trylogię, więc wiedziałam co się wydarzy ale totalnie mnie rozwaliły nie które momenty. Nie będę spoilerować bo może nie wszyscy jeszcze widzieli. Ale jeśli ktoś rozmyśla nad tym czy warto obejrzeć, to zdecydowanie jestem na tak. Ja dalej nie mogę uwierzyć,że to już koniec mojej przygody z Katniss i Peetą :(


Kocham prostotę tego plakatu. Przepiękny <3 

ULUBIONA KSIĄŻKA. O tytuł ulubionej książki rywalizowały ze sobą dwie serie. Wybrałam trylogię "Niezgodnej". W zasadzie to sięgnęłam do tych książek, ze względu na to, że były bardzo porównywane do "Igrzysk śmierci". Moja osobista opinia? Nie. Książki Veronicy Roth bardzo róznią się od tych od Suzanne Colins. Czy są gorsze? Nie. Ale czy lepsze? Też nie. Uważam. że obie trylogie są na tym samym wysokim poziomie. Na początku nie za bardzo lubiłam Tris ale potem wiele udowodniła i znowu znalazłam w tej bohaterce kawałek siebie. Pomijam wszystko co związane z Tobiasem ,bo można by się było rozmarzyć i pisać o nim godzinami. Nie wiem czy zauważyliście ale kocham każdą męską postać <3 
Sam wątek miłosny jest przyjemny, pełen emocji, wzlotów i upadków. Niestety Pani Roth nieodwracalnie złamała moje serce i pewnie wielu innym fanom też :"(  Podsumowując jest to ulubiona trylogia tego miesiąca co oznacza, że zdecydowanie, jeśli jeszcze jej nie czytaliście powinniście to zrobić jak najszybciej!!! 



ULUBIONA PIOSENKA. Słucham cały czas piosenki Adele "Hello", która zdecydowanie jest hitem. Adele wróciła i rzuciła wszystkich tym utworem na kolana. Boska :) 
Pozdrawiam. JuLia :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz